(Posted by Kaleb Nation )

TWILIGHT TRAILER 3 — NOTE

October 9th, 2008 at 6:44 pm by Kaleb Nation

I just found out via a reliable source that the trailer I found on Youtube a few minutes ago was leaked, and thus my link to it has been removed until the pre-specified time by Summit.

Sorry for the delay! Be patient for a few more hours (watch the Twilight widget countdown!)

–Kaleb

–ADDED: stop sending me emails and Myspace messages saying I should post it up now. I don’t care what other sites do: I would rather follow what the movie people tell me than post a leak. If you want to see it badly enough you can wait or find it elsewhere.


Posted in Twilight Movie


Related Posts:

22 Responses

  1. Bethany

    First comment, that’s cool? Sucks about the leak. =/

  2. Reanna

    I feel kindof guilty watching it before it’s actually supposed to come out… But I found the trailer hilarious 😀

  3. Bethany

    Ugh! It’s 8:00 pm at my house and I can’t veiw the trailer. Dang stupid computer >=[ How I despise thee!

  4. Bethany

    Oh, wait. Haha. Nevermind.

  5. Sariah

    Good for you, Kaleb. Integrity is hard to come by, but you’ve got it. :)

    I haven’t seen the trailer yet but I’ve waited this long, what’s a couple more hours, right?

  6. Ali - catteyes0115

    !!! Like how you stick with it Kaleb! I think we have learned a few things about leaks, right? I know I have!!

    P.S. – Just in case you didn’t know…YOU ROCK!!! (fyi)

  7. AussieT

    Why do people insist on leaking stuff? It doesn’t do anyone any good. The suspense of waiting is half the fun! Good for you, Kaleb, for removing the link.

    I’m all set up here Down Under to watch the trailer at 2pm my time!! Looking forward to it!!!

  8. Tina

    That’s what I like about you Kaleb, you’ve got integrity 😀 And waiting for stuff is half the fun!

  9. Jessica

    omg… i just put it on my myspace… =[ i feel soo bad!

  10. Carlie

    OMyGosh! I am so sorry!! I feel so bad that I watched the leaked version on here! Sorry! But I’ve got to say that my obsessed sister and I went out for ice cream across the street and when I got back a half hour later I had just missed it on Entertainment Tonight. This was the first site I went on and it was up and I was soooo excited so I watched it like seven times and now I feel bad. Oops. But it was awesome:)

  11. Becky

    :( now I feel bad for watching it like 6 times already…

    I feel guilty now *sigh*

  12. becky sue

    Nyah, that sux. Good thing you’re honest. I’m fed up with all hte leaks!! Grr!

  13. Carlie

    Way to go Kaleb! Yay for integrity!
    And I still feel a little bad.

  14. Becky

    I’ll watch it again now and pretend I haven’t seen it before.

  15. becky sue

    I can’t stop watching it. I’m so happy. What do you think of it Kaleb. (Now that you can watch it and not feel guilty)……. lol.

  16. JC

    YAY FOR YOU. In a strange, but very real, way, knowing the integrity of an author/blogger/TwilightGuy makes me enjoy your writing more, even when what you’re writing has no direct connection to leaks or spoilers.

  17. reinix

    Haha, FAIL.
    it's okay.
    you had good intentions.

    and you're hopefully getting your own HD version of it anyway :)

  18. reinix

    Oh, I feel dumb.
    I clicked this off the post for the New Moon trailer and thought it was about that.
    Epic fail on my part.
    Sorry, Mr. Nation.

    Hahaha.

  19. reinix

    Haha, FAIL.
    it's okay.
    you had good intentions.

    and you're hopefully getting your own HD version of it anyway :)

  20. reinix

    Oh, I feel dumb.
    I clicked this off the post for the New Moon trailer and thought it was about that.
    Epic fail on my part.
    Sorry, Mr. Nation.

    Hahaha.

  21. Tai game biet doi sieu anh hung

    Spot on with this write-up, I actually suppose this website needs much more consideration. Ill in all probability be again to read way more, thanks for that info.

  22. Tai game Temple Run 2

    Good post. I be taught something more difficult on different blogs everyday. It should all the time be stimulating to read content material from other writers and practice a bit something from their store. Id want to use some with the content on my blog whether you dont mind. Natually Ill provide you with a link in your internet blog. Thanks for sharing.

Leave a Comment

Not responsible for ad content